Tuesday 1 December 2015

BLOGMAS | 1st Decemeber

Vystavil Cler v 22:17
Ahoj všichni,
právě jsem skončila za barem a mám celej večer úplně pro sebe, což se mi tak často nepoštěstí. Že je dneska toho prvního tak jsem se rozhodla přispět článkem do nové série blogmas 2015 ať se mám na co příští rok koukat ( tak schválně - kolik jich za těch 24 dní zveřejním haha).

Hi there,
I just finished work behind the bar and have some time just for myself which doesnt happen very often. As its the 1st Decemeber today ive decided to post something to my "blogmas" series. (To be honest im quite curious how many posts i will be able to post in 24 days - you all guys know what Im like haha).

No já už mám letos skouknutý snad všechny vánoční filmy! Měla jsem teď toho žehlení dost, takže takhle jsem to zvládala. K tomu ráno při uklízení poslouchám vánoční playlisty na spotify. Vánoční nákupy jsem naopak vzdala, příště si s sebou beru L abych se nenudila v nekončících frontách! A stejně jsem se letos rozhodla objednat polovinu dárků z internetu! Jak to máte Vy??

So i have already watched every single christmas movie - just becouse i had so much ironing to do and this kept me going lol. Also when im cleaning the pub in the morning im listening some christmas playlists on spotify. On the other hand i have no patience with christmas shopping this year - next time I will either take L with me to keep me company while waiting in ques or im just gonna order everything online. How about you guys???
  6tag_011215-085741

Jo a dneska jsem si na poště vyzvedla balíček od Mikuláše - letos přišel nějak brzo! Ale o co že do víkendu z něho nezbyde vůbec nic haha.

Vaše Cler xx

2 komentářů:

Malá Dominika on Wednesday, 02 December, 2015 said...

Jé, tak to ti závidím, já nemám absolutně ještě vůbec vánoční náladu, ale mám pořád ještě září, tak jsem zvědavá, kdy to na mě přijde :D Jinak vánoční kalendář ti závidím, ten jsem neměla ani nepamatuju.... :D

Ajvn on Wednesday, 02 December, 2015 said...

Blogmas je super nápad :P ja som ešte nevidela žiaden vianočný film a takmer som si zabudla otvoriť adventný kalendár :D ... plánujem sa dať do vianočnej nálady tento víkend .. dekorácie, pečenie a tak :) keby bol sneh asi by som aj tú atmosféru ináč vnímala :)

Post a Comment