Wednesday 9 December 2015

BLOGMAS | 9th December

Vystavil Cler v 23:18
Ahoj všichni,
leze na mě chřipka, samozřejmě jsem ji chytla od L, takže v pátek místo na drinček budeme doma v posteli a koukat se na nějaký vánoční filmy, což se mi nakonec líbí ještě víc. A já už jedu za týden domů! Netuším kam se ten čas ztratil! V pátek a v sobotu jsme byli v Londýna. Každej rok si připomínám, že Londýn je touhle dobou naprosto šíleně busy, a stejně se tam každým rokem touto dobou vydám a pak se proklínám.

Hi everyone! I have a feeling i might be getting flu, which i caught from L obviously, so insted of fridays drink we will stay in bed and watch some christmas movies, actually i like this idea even more. Can u believe im going home in one week? Where is the time gone? Anyway we stayed in London last friday. Every year i keep reminding myself how busy London is in this time, but then i do the same mistake again and go there and then complain about it haha!

6tag_091215-204043
6tag_091215-2102156tag_081215-211105

Ani se mi v tom davu lidí nechtělo fotit, a stejně tu už mám milion fotek vánočního Londýna z minulýho roku a z roku předtím. Tak alespon novou vánoční výzdobu z Covent Gardens. Úplně nejkrásnější jmelí s mašličkama!

I couldnt be bothered to take pictures as it was so busy and i have already taken so many christmas pictures of London before, but you guys need to see the cute decoration in Covent Gardens - mistletoe with bows!!

To úplně nejdůležitější ale bylo, že jsme byli v pátek na Prodigy!! A bylo to úplně nejlepší!

the most important thing is.... we went to see The Prodigy on friday! And it was just amazing!

6tag_091215-212906 DSC026556tag_081215-210945

A co Vy? Co Vás v poslední době bavilo nejvíc??

Vaše Cler xx

2 komentářů:

Ľúbezná on Wednesday, 09 December, 2015 said...

nádhera! :)

MishyV on Thursday, 10 December, 2015 said...

No ono ležet v posteli a koukat na filmy taky vůbec nezní špatně...:)
Londýn ti závidím, i s těma davama! Ale hlavně ten koncert ufff... Když budeš mít někdy příští rok čas, skoč za mě na Kaiser Chiefs :)

Post a Comment