Friday 27 September 2013

whats going on with me

Vystavil Cler v 21:48
Jsem těžce pohlcená prací, že už ani nevím, když začíná víkend a kdy končí. Jenže ono mě to snad i nakonec baví, i když pořád v jednom kuse nadávám a brlám jak mě všechno štve. Nicméně páteční večer se u mě odehrává v trošku jiným stylu než by měl - babysitting! K tomu jsem si na zítra domluvila extra hlídání, takže se už od středy stresuju jak to všechno zvládnu! Každopádně můj večerní pizzo-dortíkový piknik k filmu je už nachystán!

Minulou neděli jsme se my holky měly naprosto skvěle, vyrazily jsme na nákupy, smály se všem těm kravinám co prodávají v Primarku, půlku ho teda samozřejmě vykoupily, nejvíc se ovšem nasmály při zkoušení čepic, letos mi bohužel žádná nesluší, a nakonec skončily někde v parku při minipikniku, jako vždycky! Ale tam bylo krásně!



Asi o roce jsem začala používat bankovní účet, možná protože, že jsem snad poprvé v životě něco ušetřila! Takže už brzy budou vánoční letenky ♥ už za dva měsíce tu budu mít svoji drahou mommy a tak jsem si jedno odpoledne sedla a naplánovala jeden den v Londýně končící v Hyde parku na vánočních trzích. A vůbec, v obchodech je už vánoční zboží, mám pořád nutkání ho kupovat, jako by mělo zachvilku zmizet nebo co, ale už se to kráátí!



Nemohla jsem odolat a musela jsem ho vyzkoušet, eňo-ňůůňo sprchový krém, vážně! Pro lenošný lidi jako jsem já naprosto ideální! Vždycky když jdu večer do posilky je to můj věrný společník ve sprše, takže když přijdu domů, můžu už hezky zalechnout do pelechu aniž bych se zdržovala všemožným mazáním, protože nechá pokožku tak vláčnou, mmm!



Jaký bude Váš víkend?

2 komentářů:

Ema má mámu on Monday, 30 September, 2013 said...

Jůů, vážně ten mlíkosprcháč funguje? Někde jsem četla, že je to na prd, tak jsem ho nekupovala. Ale je fakt, že pro mě by to bylo úplně ideální, jsem taky mizernej lenoch. :/

Lan on Monday, 30 September, 2013 said...

nice post!your blog is very lovely and interesting. im glad if you visit my blog, too <3 keep in touch!

xx
beauthi.blogspot.com

Post a Comment