Thursday 31 October 2013

Trick or treat?

Vystavil Cler v 19:48
Dneska máme Halloween! Yahooo! Asi bych nebyla tak nadšená, kdybych doma neměla tři malý zlobivý strašidla co o tom už tak měsíc mluví, a vlastně od té doby co se v obchodech objevily všechny ty halloweensky dobrůtky ( kterýma se pořád jen cpu) a dýně, který jsem se úspěšně naučila vyřezávat aniž bych si uřízla prst či někdo z okolí přišel k úrazu!



A já jsem dneska Vampáájr, piju všem krev a všichni ji pijou mě haha! Nicméně chci Vám popřát hezkýho Halloweena ať už ho slavíte nebo ne! A stejně si pusťte pecku od Majkla, která mě vždycky halloweensky naladí! BOOO!

13 komentářů:

Netty on Thursday, 31 October, 2013 said...

Anglie je na tomhle skvělá, já vždycky na svátky vybírám Poundland, protože to je neskutečnej ráj:D My slavili skromně a doma, s hororem a dobrotama. Tobě to na fotkách neuvěřitelně sluší,asi bys za vampajra měla chodit častěji:P:D

R. on Thursday, 31 October, 2013 said...

Moc krásná Vampajrka z tebe je :))
Užij si halloween :)

Eve on Thursday, 31 October, 2013 said...

Mozna škoda, že se to neslaví u nás, bylo by to fajn:)

Netty on Thursday, 31 October, 2013 said...

Je to za liverpoolem v městečku Bootle. :))

MILEX on Thursday, 31 October, 2013 said...

woww!

Maggie on Friday, 01 November, 2013 said...

Ahoj, poslys, měla bych dotaz tak trochu mimo mísu - pamatujes si na blog juicygirl.blogerka.cz? Sledovala jsem ho hrozně dlouho a ráda a zmizel - vím, že juicygirl psala, že začne psát nový a anonymně. Tuším, že jste se měly ve followers navzájem. nevíš, nemáš kontakt? Jinak Tebe ctu samo též a leta, bavis mě a navíc - vážime asi tak stejně, takže je mi sympatické, že nejsem jediná žena na naší planetě 70kg + !!! :-P Díky za odpověď. Iv

Eiva Poppins on Friday, 01 November, 2013 said...

Jojo, my jsme taky nakupovali v Poundlandu :D. Jedna ulička plná výzdoby na Halloween, druhá už na Vánoce :D.

Eiva: Brighton (UK) Lifestyle Blogger

Cler on Friday, 01 November, 2013 said...

Ahoj, prohledala jsem starej blog, našla jsem ji ve followers, jediný kontakt který jsem našla byl tenhle email juicygirl.blogerka@gmail.com tak jí zkus kontaktovat, třeba ho ještě používá. Jinak děkuji :) Já teda teď vážim okolo 80 takže na tom asi budeš lépe :)))

Cler on Friday, 01 November, 2013 said...

asi by to bylo fajn :) ale taky máme spoustu svátků které mají svoje kouzlo. K nám zase chodí Mikuláš :))

ta, co běžela za králíkem on Friday, 01 November, 2013 said...

Máš úplně skvělý řasy!

PetiDaubner on Friday, 01 November, 2013 said...

Si krasna ! :) Aj tekvice su, ja som vykrajovala kazdy rok, ale tento som to nejako nestihla :/

Unknown on Saturday, 02 November, 2013 said...

Můžu se zeptat, co je to za rtěnku? Je to perfektní barvička :))

Cler on Sunday, 03 November, 2013 said...

Rimmel Kate Moss 01

Post a Comment