Monday 4 November 2013

Bonfire night

Vystavil Cler v 16:02
Noc kterou už dva dny proklínám, jednak pro to, že jsem prospala celou neděli s kocovinou (že jsem se musela léčit zmrzlinou, kterou se mi prodavač v Sainsburys snažil rozmluvit) a taky proto, že jsem se dneska ráno probudila s takovou chřipkou, že jsem ráda, že vůbec stojím na nohou. 







Jaký byl Váš víkend?

5 komentářů:

PetiDaubner on Monday, 04 November, 2013 said...

Chorobu nezavidim, ale fotky su super, chcela by som nieco podobne zazit :) A prajem rychle uzdavenie !!!

Netty on Monday, 04 November, 2013 said...

Na Bonfire night se šíleně těším,snad se mi poprvé podaří vyfotit ohnostroj:D:)

Eve on Monday, 04 November, 2013 said...

kamarádka je krásná, i tobě to slušíí:) rychle se uzdrav

Markét on Thursday, 07 November, 2013 said...

né, já to prošvihla:-D

Bridge of Memories on Saturday, 16 November, 2013 said...

Skvele vecery to jsou) Pekne fotky:)

PS: pripoj se do giveaway o printic fotky na mem blogu:)
http://bridgeofmemories.blogspot.co.uk/2013/11/printic-giveaway.html#comment-form

Post a Comment