Sunday 10 November 2013

poorly

Vystavil Cler v 00:08
Udeřilo na mě chřipkový období jako každým rokem! Vždycky si vybere ten nejlepší čas! V pondělí ráno jsem se probudila a cítila se ještě hůř než když jsem se v neděli probudila s kocovinou. No a ve středu už jsem se neprobudila, protože jsem ani nespala, jako by mi někdo v krku založil požár a při každým polknutím se mi nahromadily slzy v očích! 

Takže mi pán doktor ( za celých 20 měsíů jsem v UK nepotřebala jedinou lékařskou pomoc vážně!) předepsal medicínku a jsem zase fit! Co děláte když stůněte? Mimoto, že jsem musela pracovat stejně jako v každý den jsem každý volný čas trávila ve vyhřáté posteli s čajíčkem a Pretty Little Liars společně s TVD a taky odehrály všechny hry na fejsbuku a taky si chladila krk pořádným kopcem zmrzliny. A když se krk umoudřil přišel na řadu taky nějakej "junk" abych doplnila zásoby tuku :D

Tenhle víkend už nic nedělám, co se věcí-musím-vstát-z-postele týká! Vážně!

7 komentářů:

Netty on Sunday, 10 November, 2013 said...

Cold&flu relief, haha, taky kupuju.:D Ale v Asdě,tam to mají tuším levnější. :D Jinak je fajn, že se ti ulevilo, tyhle nemoci jsou strašně nepříjemný

Eiva Poppins on Sunday, 10 November, 2013 said...

Ahoj, taky jsem byla nemocná, zašla jsem k doktorce a ta mi řekla : Yes, you have a flu. A to bylo celý no :D.Zkusím to teda taky příště tohle vaše léčení :D.

Eiva: Brighton (UK) Lifestyle Blogger

Biancaprincipessa on Monday, 11 November, 2013 said...

ja vzdy pozeram nejaky serial to je najlepsie :)

Inak pozyvam na giveaway o GUCCI RUSH 75ml tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/10/najlepsia-giveaway-ever.html

Ema má mámu on Monday, 11 November, 2013 said...

Já už nebyla nemocná víc jak půl roku (klep, klep, klep)! Což se nezdá jako úspěch, ale v mym případě je, protože jenom za minulej rok jsem měla 8x angínu, záněty průdušnice a pár těch chřipeček. Od doby, co jsem se zbavila krčních mandlí jsem ale nesmrtelná, juch! :D Nicméně dělala jsem všechno co ty - když to šlo, cpala jsem se všim, co mi přišlo pod ruku, koukala na televizi 24/7, z postele jsem vylezla jenom na záchod.
Ale stejně to po chvíli byla pěkná otrava, takže přeju, ať je ti co nejdřív dobře!! :))

Netty on Monday, 11 November, 2013 said...

Jinak na Bonfire night jsem byla akorát tady u nás u řeky na akci a jakmile skončil ohnostroj, šli jsme domů, byla kosaa!:D Tak nerada jsem v zimě po večerech venku. Ale bylo to hezký..:))

Niki on Wednesday, 13 November, 2013 said...

Čtu a čtu (úplně celý blog) jsem ráda, že jsem tvůj blog objevila, už jen kvůli milované Anglii. Určitě se budu vracet:).
A brzy se uzdrav :)

Cler on Wednesday, 13 November, 2013 said...

Takový komentář mě vždycky potěší! :))

Post a Comment