Friday 15 November 2013

counting days

Vystavil Cler v 16:35
V těchto dnech mám neskutečný odpor k práci, za to neskutečnou chuť k jídlu (posilovnu jsem v listopadu navšívila pouze jednou) a bláznivě počítám a škrtám dny do Vánoc, k tomu si s Danny vesele posíláme všechny vánoční písničky a vůůbec - hurry up Vánoce!


20 dní do vánočních prázdnin! Asi bych měla odložit veškerou čokoládu z dosahu a na poslední chvíli ještě pořádně zamakat než se pustím do vánočních hodů! Taky se už nemůžete dočkat vánoc, nebo to absolutně vůbec neřešíte jak se na normálního člověka v půlce listopadu sluší a patří.

12 komentářů:

Girl from mysterious town on Friday, 15 November, 2013 said...

so cute photo

Netty on Friday, 15 November, 2013 said...

Taky už chci Vánoce,honeeem!:D Já jsem taková,že poznám i colu od pepsi, takže cítím rozdíl..je to jako normální cola jen s lehkým vanilkovým nádechem:)) A černý čaj s cukrem,bez mléka:D

Eve on Friday, 15 November, 2013 said...

ty sušenky vypadají dobře:)

Cler on Friday, 15 November, 2013 said...

gingerbreads :P

Netty on Friday, 15 November, 2013 said...

Joo konečně někdo,kdo to pije jako já,všichni se šklebí,když řeknu,že piju černý čaj s cukrem,ale mně to jinak prostě nechutná:D

Markét on Saturday, 16 November, 2013 said...

taky už odpočítávám:) Vánoc se nemůžu dočkat:)

Elle Pomsar on Saturday, 16 November, 2013 said...

Ta prva fotka je skvela, hned by som si to dala aj s tymi susienkami! Inak tiez uz pocitam dni do Vianoc, uz aby tu boli! ;)

Foly D. Sante on Saturday, 16 November, 2013 said...

my budeme mať tento rok trošku iné Vianoce, takže sa celkom teším...síce na štedrý deň budem v práci asi do piatej, ale tak to je život:D

Ale teším sa na všetky sladkosti!!:D

ta, co běžela za králíkem on Saturday, 16 November, 2013 said...

:D jsem zoufale bez nápadů na dárky...takže jsem právě ze skříně vytáhla vánoční světýlka a ozdobím si nimi pokoj...

Ema má mámu on Sunday, 17 November, 2013 said...

Vánoce jó, ale vymejšlení vánočních dárků néé! Takže já se těšim na moment, kdy bude všechno zabalený a přede mnou už budou jenom hromady jídla, pohádky a bobování :))

Sabina on Monday, 18 November, 2013 said...

už se na Vánoce děsně těším, ale dárky zatím neřeším :D

Michaela on Tuesday, 19 November, 2013 said...

Jééé, milý príspevok. Pozývam Ťa do mojej GIVEAWAY: TU

Post a Comment