Wednesday 15 January 2014

2014, resolutions, plans, wishes

Vystavil Cler v 15:27
Jsem zase trošičku pozdě, ale dřív nebyl čas. Dostala jsem se opět do své aupairské rutiny takže už nemám tolik času jako když jsem se flákala měsíc doma. No nic, rok začal a já jsem si vážně chtěla sednout a sepsat si všechny ty blbiny (všichni tomu říkají předsevzetí) a všechno co mě letos čeká. Uááá tenhle rok bude stejně super, věříte tomu?

cotton candy (by powerpig)
weheartit.com
Nakonec svůj rok 2014 vidím asi takhle - převratně zhubnu všechny ty kila nabraný v Anglii, vlastně už na tom dost pracuju, necpu se cukrem od rána do večera jako kdysi a chodím pilně do posilovny (Im ready to make this happened)! Nejdůležitější pro mě bude se rozhodnout co vlastně dál, tohle už by mě být poslední rok auipar, a tak si říkám co dám, zůstat, nezůstat? A možná to prostě nechám na vesmíru, ať se stane co se má stát. Jeden z mých dalších velkých plánů bude jistojistě šetření, protože jestli mám myslet na budoucnost tak s prázdným bankovním účtem určitě ne. 

Zlepším se v angličtině, protože budu doma pečlivě studovat. Budu jíst hodně bílkovin a starat se o svoje vlasy. Nebudu na každé párty pít jako zběsilá, protože pokaždé se ráno probudim s děsnou ostudou! Nechám si potetovat celý pravý stehno. Budu cestovat po Uk a budu poznávat lidi. A už vůbec se nebudu stresovat kvůli práci! No a potkám prince svých snů!

Jaký bude Váš rok? Dáváte si předsevzetí?

7 komentářů:

danny on Wednesday, 15 January, 2014 said...

Dobrý plán, až na to potetované stehno! To vynech prosím tě!

Netty on Wednesday, 15 January, 2014 said...

Tak at ti to vydrží :) Jinak nevím, proč bys měla vynechávat tetování, kvůli tomu, že ti to někdo napíše do komentářů, go for it! Taky se chystám.

PetiDaubner on Wednesday, 15 January, 2014 said...

Pekne !!! Dufam, ze budes mat skvely rok :) uspesny a stastny :)

Anonymous said...

Go for it !!

Cler on Thursday, 16 January, 2014 said...

nenenene :P

B. on Thursday, 16 January, 2014 said...

Pěkné plány. A za mě potetovaný stehno 100% jo ;)

Anonymous said...

Přeju ti, aby se ti vše povedlo a aby si poznala prince tvých snů :)

Post a Comment