Monday 20 January 2014

twelve stones

Vystavil Cler v 23:21

O Vánocích jsem měla nejvyšší váhu za celou dobu mé existence! To bylo zrovna po pořádné double-porcičce sýrových těstovin! Málem jsem se zhroutila, když na mě na váze vybaflo 81 kilo! Pokud si někdo pamatuje na můj hubnoucí blog, kde jsem měla 62 kg, je to trošičku rozdíl. Náhodou jsem teď tak namotivovaná a odhodlaná, že to tento rok dotáhnu do konce. Předsevzetí číslo jedna! Jakmile člověk přestane jíst cukr a začne se trochu hejbat váha začne klesat! Ta moje už je na 168 lb (12 stones), líbí se mi, že v librách váha klesá víc, protože pokaždé je tam vidět aspoň nějaký rozdíl!

A vůbec největší motivací je pro mě posilka, začalo mě to tam z neznámýho důvodu hrozně bavit, asi proto, že jsem si opět po měsíci opatřila funkční sluchátka a můžu to tam pořádně rozjet na Maclemore, nebo snad kvůli těm sexy svalovcům všude okolo? Hlavně jsem už konečně začala rozumně jíst - pamatuju si na časy, kdy jsem obědvala ben&jerrys! Ještě chci začít chodit plavat a na páteční workout a pak budu na sebe teprve hrdá haha! Brzy bude lednová rekapitulace!

" Stop looking for a partner. Focus on your goals and rebuilding your life. The right person will eventually find their way to you."

6 komentářů:

danny on Tuesday, 21 January, 2014 said...

I like it! And the quote the most!

Netty on Tuesday, 21 January, 2014 said...

Gratuluju,at to jde dál dobře :)

Anonymous said...

♥ Jsem tak proud of you !!

Markét on Tuesday, 21 January, 2014 said...

hodně štěstí!:) ať ti to takhle jde i nadále:)

MishyV on Saturday, 25 January, 2014 said...

Tvůj hubnoucí blog si moc dobře pamatuju, na druhou stranu ať jsi na tom teď s váhou jakkoli, tenhle blog se mi čte daleko lépe, je pozitivnější a zábavnější :) Budu ti ale držet palce, s takovýmhle odhodláním to půjde samo :))

Andullie on Monday, 27 January, 2014 said...

Hodně štěstí! Je vidět,že jsi skutečně odhodlaná-to půjde samo:)

Post a Comment