Wednesday 29 January 2014

babysitting night

Vystavil Cler v 23:49
Jeden z těch dní, kdy se Vám nechce dělat vůbec nic, jen se zavrtat pod peřinu a koukat se na filmy, přinejlepším spát a nekoukat se ven, protože tam prší a prší! Takhle jsem strávila dnešní tři odpolední hodiny, ale pak jsem zase musela vstát a postarat se o moje tři drahoušky, kteří se mě rozhodli dneska vytočit na maximum.

Když drahoušek no.1 začne bezdůvodně házet jídlo ze skříňky na podlahu, propiskou dloubat do melounu, rozhazovat stavebnici, nadávat mi do kreténů, drahoušci no.2 a no.3 se mezitím perou jako o život, jeden  ječí, druhej ho mlátí umělohmotným mečem, lovely! Cler řve na všechny strany, kuchtí večeři, topí pod kotlem a ještě si stíhá postěžovat všem kamarádům na FB, odpolední blázinec.  Yep I do love my job!

Rozhodla jsem si udělat Harry Potter challenge a zkouknout všechny díly! Dnes je na programu Vězeň z Azkabanu, co si tu takhle ležím u krbu, mám babysitting a chodím si nabírat na lžičku nutellu (proklínat se za to budu až v sobotu, jakmile vlezu na váhu).


Poslouchám teď pořád Macklemore a je to asi můj největší "platonickej crush" za posledních pár let haha. Oh maaan! A vůbec jsem se nepřistihla, že poslední dobou koukám, jen po klukách, kteří jsou mu nenápadně podobní, takže to pak v posilce vypadá asi tak, že víc zírám než cvičím! Super výmluva.


tradicí středečního babysitting bylo, že jsem se koukala na filmy na seznamu, něco se stalo a "tento obsah už není v mé zemi dostupný" takže od teďka budu při této příležitosti "psát" články (no a stejně mám teď tu pottrovskou mánii takže mi to neva)! A co se děje u Vás?? 

9 komentářů:

Anonymous said...

Jé zrovna včera jsem si řekla, že zkouknu Poterry od začátku ! :) Mě zas nejde takovych veci co jde jen UK ;) to bud ještě ráda že nejde film na seznamu :D

danny on Thursday, 30 January, 2014 said...

nemáš to vskutku jednoduchý :D
hej tady ale ten Macklemore vypadá dobře, to se musí nechat.

Markét on Thursday, 30 January, 2014 said...

takovýhle večery znám a nesnáším je:-D bohužel naší práci si nikdy nemůžeme vzít volno, ikdyž se cítíme sebevíc hrozně, tak ty dětičky musíme nějak přetrpět:-D a jinak Macklemor?<3333 miluju!! ten jeho hlas? z toho fakt nemůžu!:-D Jinak v Guildfordu je kluk, co fakt vypadá úplně jako on!!!!:-D

Ady Any on Thursday, 30 January, 2014 said...

drahouškové musí být fakt skvělí haha :D to bych asi nezvládla :D
hp challenge bych taky chtěla podniknout!
ady.

Biancaprincipessa on Friday, 31 January, 2014 said...

Ja sa prave chystam z roboty a tesim sa na viiikend!

Pozývam na giveaway o značkové plavky, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

Anonymous said...

Uz je cas abychom se konecne dostali tam kam jsme chtely ! :D

MishyV on Friday, 31 January, 2014 said...

Točí se mi z toho hlava jen to čtu. Asi bych všechny povraždila a při tom přizabila i sebe :D

Anonymous said...

Vsak mi to dame, no worry ! .D

Andrea on Saturday, 01 February, 2014 said...

nie je nad rozkošné, malé deťúrence :) ale asi by ma porazilo, ja mám rada ticho a pokoj :)
Zbožňujem Harryho Pottera. Nanešťastie už mám filmy tak opozerané a knihy som čítala už toľkokrát, že mi vlasy stávajú dupkom, keď ide zrovna na nejakom programe.. (ale vždy si ho pozriem, samozrejme! :D )

Post a Comment