Monday 27 January 2014

by the sea

Vystavil Cler v 14:48
Vypadá to, že jsem po nekonečným vztekání se s designem jsem dosáhla finální verze, která tu alespoň dalších pár měsíců zůstane! Přála bych si být HTML máástr! Jak se Vám líbí??
Jaký počasí je nejlepší pro návštěvu Brightonu? Když leje jako z konve a fouká vítr tak, že Vám obrací deštníky! Takhle nějak vypadalo nedělní ráno a my jsem se vážně rozhodli, že pojedem do Brightonu, v domnění, že tam bude určitě krásně. No jenže nebylo, vlastně díky ohromným vlnám bylo u moře ještě hůř. 


Takže jsem na pár hodin zapadli do kavárny a litovali, že jsem vůbec vystrčili nos ze dveří! Ale počasí se nakonec umoudřilo a dokonce jsem zahlídli i pár slunečních paprsků! Každopádně další návštěva se až do léta konec určitě nebude! A v létě se tam zase spálim jako každoročně!




Jednoho dne se jistojistě odstěhuju do Brightonu za princem svých snů haha!

5 komentářů:

Ady Any on Monday, 27 January, 2014 said...

aaa chtěla bych se tam už konečně podívat :)
ady.

Maggie on Monday, 27 January, 2014 said...

Helet, chci Tvou kabelku!! :-) co je to zač?

Cler on Monday, 27 January, 2014 said...

Maggie: ta je z Cropp Town, ale mám ji už rok :D

Netty on Tuesday, 28 January, 2014 said...

Do Brightonu se taky jednou chystám, ach ♥ Design je super, jak jsi dosáhla toho, že máš menu takhle nahoře, tak jsem to chtěla takyy!:D

Anonymous said...

Blog vypada dobře, fotky jetě leeepe :)

Post a Comment