Saturday 1 February 2014

DIET DIARY: January

Vystavil Cler v 17:03


Nemůžu uvěřit, že leden už je pryč! Já si na počest prvního února dala ráno osmdesátiminutový cardio workout a zablokovala si krk, co vy? Díky tomu jak jsem šíleně organizovaná a do diáře si píšu naprosto všechno a taky protože hrozně miluju vytváření tabulek (vztekám se u toho a mlátím do počítače) se vám můžu pochlubit jak jsem byla v lednu pilná. S váhou už jsem na hůř, ale můžu říct, že všechna vánoční kila jsou pryč!

PondělíÚterýStředaČtvrtekPátekSobotaNeděle
xx1.1.142.1.143.1.14/172,8 lb/
gym
5.1.14
gym
6.1.14
gym
7.1.148.1.14
gym
9.1.14
gym
10.1.1411.1.1412.1.14
13.1.14
gym
14.1.14
gym
15.1.14
gym
/168 lb/
gym
17.1.1418.1.14
gym
19.1.14
20.1.14
gym
/167,8 lb/
gym
22.1.14
gym
23.1.14/168,2 lb/
gym
25.1.14
gym
26.1.14
gym
27.1.14
gym
28.1.14
gym
29.1.1430.1.14
gym
31.1.14/167,55 lb/
76,50 kg
x

Celej leden si říkám jak budu doma dělat dřepy a nějaký abs cviky a každej pátek si přivstanu na LBT workout, a co myslíte? Nic z toho se nekonalo haha! Tak to dopadlo i s plaváním. Úkol na únor. To samý s jídlem - nebudu mluvit o tam jak se u mě burákový máslo ohřeje maximálně tři dny ani o těch dvou neodolatelných dortíkách. Ale! každej čtvrtek si chodím kupovat ovoce na trh a taky jsem si začala kupovat sojový a rýžový mlíko, což je mimochodem hrozná dobrůtka! A dokonce jsem se po sýrovejch hranolkách co jsem snědla v Brightonu cítila tak vinna, že jsem si šla zacvičit do posilky, well done, me!!


Do it for the people who want to see you fail!

12 komentářů:

Anonymous said...

Jsi skvelaaa ! makame jdem do toho !!!

Ady Any on Saturday, 01 February, 2014 said...

jde ti to skvele :) taky uz mam vanocni kila pryc ale spis asi diky nemoci :D podle me by ses nemela tolik vazat na tu vahu porad, ono to dokaze dost demotivovat a pak ti ani nezalezi na tom, jak vypadas, spis se rid podle toho jak se ti zda ze se ti zlepsila postava a tak a jestli si pripadas vic fit, kdyz se podivas do zrcadla :)
ady.

Anonymous said...

Leží vedle mě, chci ho snist bžinku :D ale nemuzu !! ted asi i to crunchy, nevim proc :D :D
Já tatíkovi asi neco upecu a bude..vsak on bude rad :D

Andullie on Saturday, 01 February, 2014 said...

Jen tak dál:) ale souhlasím s druhým komentářem-zaměř se spíš na ten dobrý pocit a celkový tvar postavy!.))

Cler on Saturday, 01 February, 2014 said...

jasně že, ale i tak 77 kilo nechci :))

Ema má mámu on Sunday, 02 February, 2014 said...

Hele slečno, jak jsi stvořila tohle dokonalý kódování? :D Nikdy se mi nepovedlo upravit vzhled komentářů :/ Máš to tu super a chválim tvou pilnost a úkoly na únor. Já nedělám nic, jen kynu a jsem líná s tim něco dělat. Klasika. Jinak já se na počest prvního únorovýho dne vydala na zkoušky do školy a uplně to neklaplo :D Ale tvůj bloklej krk taky není úplná hitparáda teda. Jasnej důkaz, že se to s tou aktivitou nemá přehánět :D

Anonymous said...

Ta tabulka je úžasná, seš šikovná! :)
x

MishyV on Sunday, 02 February, 2014 said...

Hezký začátek, zelená převažuje! :))

Markét on Monday, 03 February, 2014 said...

Well done!:) Jsi šikulka! jen tak dál!:)

Anonymous said...

To máš tak Ameriku chci vidět ale v UK třeba pak zustat, v US jen tak nezustanes legalne :D, mozna byla..kdyz ja tak moc nechci, vidim se jinde, jako herečka,letuška,cestovatelka nevim..prostě ne na škole :( ne v tom ,6let se učim najdu prác ia konec šmitec..možná bych zkusila (až našetřim) uk nebo us školu..

danny on Monday, 03 February, 2014 said...

Tak ať se tě to nadšení drží co nejdýl! :)

Biancaprincipessa on Tuesday, 04 February, 2014 said...

inak to by ma nenapadlo dat si takto vajicka na chlebik :)

Pozyvam na giveaway o ZNACKOVE PLAVKY, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/pripravte-sa-na-leto-sutazte-s-biancou.html

Post a Comment