Friday 7 February 2014

RANDOM: lately

Vystavil Cler v 16:52
juhůhůůů už je zase pátek! Nemohla jsem se ho dočkat už od pondělka, a to tenhle týden byl extrémní pohodička, takže to se musí večer patřičně zapít, co říkáte? No a dokonce tu máme dneska i sanšáájn, i když do večera tu prý máme zase zpátky do naše anglický deštivý počasí, povodně, vítr, hnus. Ve foťáku se mi nahromadilo pár náhodných fotek, takže tady jsou.

Yahoo, its friday again! I couldnt wait for it, but this week was quite calm, isnt it the reason for having a drink tonight? What do you think, haha! Its a sunny today, what a suprise, but it will get back to normal typicall english weather very soon. Rainning, flood, windy, terrible! I found some random pictures in my camere, so there we go. 



že by už přišlo jaro? // pro dětičky // lush // sobotní bowling // roztahuju ouško
looks like spring is coming! // for my darlings // lush // saturdays bowling // expanding my ear

6 komentářů:

Anonymous said...

U nást taky včera hezky sunny :) !

Netty on Friday, 07 February, 2014 said...

Já tak nemám ráda výraz anglický deštivý počasí..jak kdyby tu pršelo pořád.:D Teda nevím jak u vás,ale mně to tady přijde počasím skoro vyrovnaný Čechám. Asi to moc řeším,ale když mi pořád někdo píše "Tak co,asi u vás prší co" tak už mě to štve:))):D U nás svítilo sluníčko většinu zimy a až poslední dny je hnusně.:/ Krásný fotky,ta poslední♥

Anonymous said...

Bezvadný fotky! Vy už tam máte sněženky? :)

Andrea on Saturday, 08 February, 2014 said...

aj tu bolo včera krásne, snáď to bude pokračovať aj dnes :)

Netty on Saturday, 08 February, 2014 said...

Ajo,na ty povodně jsem úplně zapomněla, u nás nebyly, jen se trošku vylila řeka. Koukám, že na jihu bude asi hůř než u nás.:D :) Tak snad to tam bude dobrý a přežene se to zase!

Vera Paradis on Saturday, 08 February, 2014 said...

super fotky!:)

Post a Comment