Tuesday 4 February 2014

little beauty new in

Vystavil Cler v 15:07
Zase mě schvátila nějaká viróza, smrkám jak o život, a místo toho abych navštívila lékárnu, uvařila si čas s medem a vrátila se zpátky do postele, lítám po venku a nakupuju, no a hlavně utrácim jak zběsilá! Vlastně jsem jenom kupovala dárek k narozeninám, nějak se mi to vždycky vymkne z rukou hah.


slečna Danny mě svou bio-organickou érou natolik naočkovala, že jsem se rozhodla, že se taky po něčem mrknu. K tomu se přidala blogerská chvála na kokosový olej, a už to bylo všechno v košíku. Teď už se budu o ty svoje blond-peroxid vlasy hezky starat. Dokonce je už skoro nežehlením ani nefénuju. 


Sprchový gel o Soap&Glory co voní přímo božsky a vydrží půl století, budu mu věrná napořád! A taky jsem si už zase konečně pořídila pleťový krém. Pořád jsem to nějak odkládala, a pak ho měli za polovinu. 


To nejlepší nakonec - jak ted pořád mrzne, prší, člověk marodí, má suchý popraskaný rty, potřebuje něco co je vyléčí jednou provždy, tak to je on ten šampion, který to všechno hravě zvládne. 

Čím jste si udělali radost vy?

5 komentářů:

Netty on Wednesday, 05 February, 2014 said...

Když v Anglii nejde nenakupovat,maj tu tak krásný věci!:D:) Odkud je prosím tě ten olej kokosový? Taky ho budu potřebovat brzo:)

Anonymous said...

Great things x :P

Tereza Vlčková on Wednesday, 05 February, 2014 said...

Ten náhrdelník je dokonalej! :) A snad budeš brzo v pohodě! :)

Anonymous said...

Náhrdelník je krásnej a ten růžový lak taky, takový odstín přesně potřebuju! :)
Brzy se uzdrav.
x

Andullie on Friday, 07 February, 2014 said...

Nejvíc se mi líbí ten náhrdelník.) dříve jsem takové výrazné kousky nesnesla, ale teď na ně nedám dopustit:)

Post a Comment